کتابخانه عمومی شهید مطهری حسن آباد
کتابخانه عمومی شهید مطهری حسن آباد

کتابخانه عمومی شهید مطهری حسن آباد

بازدید از کتابخانه بمناسبت اعیاد قربان و غدیر


بمناسبت اعیاد با سعادت قربان و غدیر صورت گرفت:

برگزاری نشست قصه خوانی در کتابخانه شهید مطهری شهرستان ری بمناسبت اعیاد با سعادت قربان و غدیر به همت رحیم طاهری مسئول کتابخانه، با دعوت از اعضای کانون فرهنگی تربیتی شهید آوینی، مجموعه فرهنگی هنری و ورزشی کانون شهید آوینی و دعوت از هئیت ورزش های همگانی حسن آباد فشافویه، با حضور حسنی، رئیس اداره ورزش و جوانان در کتابخانه؛ کتاب «نسیم غدیر» در کتابخانه شهید مطهری شهرستان ری قصه خوانی شد.

 به همت رحیم طاهری مسئول کتابخانه، بخش هایی از کتاب "نسیم غدیر" نوشته مهدی وحیدی صدر با حضور جمعی از اعضای کانون فرهنگی تربیتی شهید آوینی، مجموعه فرهنگی هنری و ورزشی کانون شهید آوینی و با دعوت از هئیت ورزش های همگانی حسن آباد فشافویه، با حضور حسنی، رئیس اداره ورزش و جوانان حسن آباد در کتابخانه شهید مطهری شهرستان ری قصه خوانی شد.

در ابتدای نشست رحیم طاهری مسئول کتابخانه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد قربان و غدیر به معرفی بخش های مختلف کتابخانه و خدمات آن برای حاضرین پرداخت و در ادامه به قصه خوانی از بخش هایی از کتاب ذکر شده برای حاضرین پرداخت.

در انتهای نشست، حاضرین از بخش های مختلف کتابخانه بازدید کرده و ضمن پذیرایی مختصر، از مادران حاضر در جلسه دعوت به عمل آمد تا فرزندان خود را بیشتر با کتاب، کتابخانه و مطالعه آشنا کنند.

گفتنی است کتاب "نسیم غدیر" موضوع غدیر را روایت می کند، داستان از اذان بلال شروع شده و تا وفات پیامبر (ص) ادامه دارد، این کتاب به موضوع ولایت حضرت علی علیه السلام پرداخته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.